Nu har du chansen att få jobba med ett härligt team på vår Frida förskola i Kvillebäcken, då vi söker en ny barnskötarkollega. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Tjänsten är en tillsvidaretjänst, med 6 månaders provanställning.

Vi erbjuder en härlig utemiljö med vacker natur och goda möjligheter för undervisning och lek. Förskolan har en inspirerande och flexibel innemiljö där olika lärmiljöer inbjuder till samarbete över gränserna.

Vill du jobba med världens bästa kollegor på en förskola som tycker att arbeta med barn är det roligaste och viktigaste som finns? Då bör du söka denna tjänst. Frida förskola är en förskola med positiva, kompetenta och samskapande pedagoger som trivs tillsammans och arbetar nära varandra i arbetslag. Vår vision är "att utbilda tågluffare", vilket bland annat innebär att vi arbetar aktivt med livslångt lärande. Oavsett vilken yrkesroll du har i vår organisation så har vi samma grundidé - människor som valt att arbeta på Fridaförskolorna ska ständigt reflektera över sitt ansvar och sin roll i organisationen. Du är beredd på variation och utmaningar och hanterar dessa på ett professionellt  och ansvarsfullt sätt, du anstränger dig för att skaffa relevant information och för att lösa problem samt trivs med att arbeta i vår livfulla koncern.

Tillsammans med dina kollegor tar du till vara på barns upptäckarlust och kreativitet och skapar en utvecklande och stimulerande lärmiljö, som skapar förutsättningar för eget lärande. Du som söker tjänsten är utbildad barnskötare och trivs med att samarbeta med andra. Du har en stor tilltro till barns och kollegors förmågor. Du är har en positiv inställning och är flexibel och lösningsfokuserad. Hos oss får du stora möjligheter att påverka den dagliga verksamheten och förmånen att arbeta med kollegor som drar åt samma håll. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!

Vi tillämpar löpande urval och intervjuer, så tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan, utan ansök redan idag vid intresse!

Har du några frågor om tjänsten så tveka inte att höra av dig till mig, Linnéa Thorell.

linnea.thorell@fridautbildning.se

Anställningsform Tillsvidareanställning